8 Temmuz 2013 Pazartesi

MYBELLİNE JEL EYELİNER...


Merhaba;

Bir iki hafta önce mybelline jel eyeliner satın aldım ve o günden bugüne ürünü denedikten sonra fikirlerimi sizinle paylaşmak istedim. Özellikle bu eyeliner ile ilgili bir yazı olmayacak tabi...

İlk aldığım jel eyeliner rival de loop markasına aitti. İlk defa jel eyeliner kullanacağım için fiyatı uygun bir ürün tercih etmek istedim ama jel eyeliner olarak ucuz bir markayı denemek beni jel eyelinerdan soğuttu ve uzun bir süre jel eyeliner almadım. Rival de loop'un jel eyelinerının kıvamı sertçe olduğu için topaklanmaların oluşmasına neden oluyordu. Ayrıca sürüp üzerinden birkaç dakika da geçse göz kapağımın üst kısmına rengi çıktığı için beni çok rahatsız etti. O eyeliner hala kutusunda ve en fazla 3-4 defa kullanılmış bir şekilde bekliyor.


Aslında her zaman likit eyeliner kullanan biri olarak yenilikleri denemeyi sevdiğimden önce kalem eyelinerları sonra diplinerları ve en sonunda da jel eyelinerları denemeye başladım. Rival de loop jel eyeliner beni çok fazla jel eyelinerlardan soğuttuğu için minimum 50-60TL fiyatları olan jel eyelinerları da almaya çekindim doğrusu... Neden bu parayı çöpe atalım ki değil mi? Sonra arkadaşımda Mac jel eyelinerı denedim ve muhteşem bir etki alınca bir çok  markanın jel eyelinerını denemeye cesaret ettim. Şimdi herbirini ayrı ayrı anlatmayacağım size ama en pahalı üründen en ucuzuna kadar bir karşılaştırma yaptığımda çıkan sonucu iletebilirim; ucuzun bir iletti illaki çıkıyor pahalısı oldukça pahalı olduğundan görsel değil de cepsel zarar veriyor :)) ancak hem bütçenize hem de görüntünüze güzellik katabilecek bir ürün mybelline'nin jel eyelinerı tam size göre diyebilirim.
Likit eyelinerların kuruduğunda bıraktığı parçalanmış etkiden, ıslandığında karasuların yüzünüzde yatak oluşturmasından sıkıldıysanız jel eyelinera geçiş için bu ürün size tam zamanı dedirtebilir. 20 küsür lira bir ücreti var ve yanında fırçası ile birlikte satılıyor. Tabi kendi fırçanızı da kullanabilirsiniz ama ben fırçasını da sevdim. Hatta ilk kez eyeliner kullanma denemeleri yapıyorsanız rahatlıkla sürmeyi sağlayan fırçası ve kıvamı sizin için ideal. Ürün jel kıvamında olduğundan önce kurumayacağını ve göz kapağıma bulaşıp bütün makyajımı mahvedeceğini düşünmüştüm ama beni utandırdı :)) Sürümü kolay olduğu gibi temizlemesi ve hatalı sürdüğünüz noktaları düzeltmesi de çok kolay...

Hadi siz de deneyin ve deneyimlerinizi, fikirleriniz benimle yorumlar bölümünden paylaşın...

kolay şık kolye yapımı için; http://youtu.be/Rc9_em2GiDw
XOXO :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder