7 Aralık 2013 Cumartesi

AVON YILBAŞI ÖZEL PALET (Expert Mega Palette)

 * 36 renk göz farı
* 36 renk lip gloss (dudak partlatıcı)
* 6 renk allık
* 1 adet far aplikatörü
* 1 adet ruj aplikatörü
* 1 adet allık aplikatörü


 Merhaba;

Avon'un kampanya 14 kataloğunda benim ilk kez gördüğüm bu ürünü gelir gelmez sizlerle paylaşmak istedim. Özellikle paylaşmak istememin sebebi katalog resimlerinin çoğu kez yanıltıcı olması...



 6 renk allık olduğu belirtilmiş olsa da üst soldaki rengi aydınlatıcı, en alt soldaki rengi bronzer olarak yada kontur için kullanılası özellikte benim için ki bu beni daha da memnun eden bir durum. Diğer allıkların bir çok favori allıklara dupe olabilecek kadar iyi...





 Farlardaki renk seçimini ortalama düzeyde buldum. Bunun en büyük nedeni farların yüzde doksanından fazlası ışıltılı hatta simli olduğu için...



Paletteki favorimi özellikle sona bıraktım. Hakikaten çok ama çok iyi renk seçimi,fakat gramaj olarak çok yeterli bulmadım. Konunun biraz dışında olsa da bahsetmeden geçemedim; Avon gerçekten fırça konusunda kendini aşmış. Önümüzdeki ayın kataloğunu heyecanla fırçaları merak ederek bekleyin derim. Paleti içindeki fırçalar da gayet kullanışlı, dandik aplikatörler gibi değil...

(yeni katalogta satışta olacak fırçalar tarafımdan bir iki kullanımlıkta olsa denendi ve kullanışlı olması ayrıca yumuşaklığı konusunda başarılı olduğu görüldü (fiyatta çok uygun))

Bu arada ürün limited edition (sınırlı üretim) olarak belirtilmemiş fakat Avon böyle büyük paletleri genelde tek kampanyada satışa sunuyor. (aldınız aldınız, alamadınız....)

Sevgiler....
XOXO :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder