20 Ekim 2015 Salı

MASKARA KEŞİFLERİ-1 (sheida)

   
       Merhaba;
       Uzun zamandır yazamadım ama artık daha fazla özen gösterip en az haftada bir post yazmaya çalışacağım.

        Bloğumda dikkat ettiyseniz yeni çıkan ya da keşfi çok fazla kişi tarafından yapılmamış ürünlere daha çok yer veriyorum. Bu defa da hepimizin bakım mağazası Gratis stantlarında çoğumuzun dikkatini çekmemiş bir üründen bahsedeceğim.


        Bu arada bol bol maskara deneyip hepsi için ayrı postlar yazacağım bir serinin ilki bu maskara ile olacak.
       Önce fiyatından başlayalım 15tl. Ürünün menşeyi nedir bilmiyorum ama Gratis çalışanının söylediğine göre sadece Gratis'in ithal ettiği bir markaymış. Ürünün fiyatından dolayı çok bi beklentiye girmedim ama sırf sizlere fikir verebilmek için denemek üzere satın aldım.
     

       Ürünün fiyatına göre sağladığı kalite çok iyi çıktı. Fırçası plastik bir fırça. Ucuz rimellerde sıklıkla rastlanan içindeki sıvının göz yakan esanslı yapıda olmasıdır ama bunda o da yok. Tek katta kıvırma ve uzatma etkisini 2. katta ise dolgunluk etkisini daha iyi fark edebiliyorsunuz. Ucuz rimel sendromlarından biri de uzun süre kirpikte kalan ucuz rimelin yüzümüze, gözümüze kurum gibi dökülmesidir. Bunda o da yok :)

Resimde gördüğünüz tek kat kirpik kıvırıcı kullanmadan epey dik sayılacak kirpiklerde uygulanmış halidir. (benim kirpiklerim :( ) Yani kısaca denemenizi şiddetle önerebilirim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder