9 Kasım 2015 Pazartesi

Yeni Aburcuburlar :)

Merhaba;
Hep güzellik Hep makyaj yok bu blogda biliyorsunuz ki... Yeni çıkan ya da yine benim yeni gördüğüm Aburcuburlara değinelim bakalım...
Hepsini aynı anda yiyemeyeceğim için en ilginçlerinden başlayarak tadıp yazdım.



Caramio'yu çok severim ama küçüğü nasıl olur diye bi düşündüm çünkü alışagelmiş ürünlerin küçük hali aynı lezzette olmayabiliyor. Ama Ülker bunu yapmış,olmuş ;) Anlık şeker düşmelerinde, ani krizlerde çantaya cebe atmalık çok iyi fikir. eskiden para üstü diye sakız alırdık şimdi sakızların çoğu beşli onlu paketlerde olunca bakkallar para üstü olarak bunlardan verebilir :) 25 kuruşa mini lezzet. Süper...


,
Torku son zamanlar ciddi anlşamda gıda sektörüne girdi diyebiliriz. Torku'nun yeni çıkardığı ürünlerini denedim fakat maalesef yazmadım. Ama bunu yazayım artık dimi :) Bu çikolatayı yediğimde aklıma gelen Tadelle oldu. Aynen tadelle gibi içerisinde dışındakine kıyasla daha yumuşak bir çikolata ve dişe dokunan fındık parçaları var. Diğer denediklerimden çoğunu beğensemde bunu tam yapamamışlar. Çünkü içindeki yağ ve kakao baskın bir şekilde kendilerini belli ediyor. Ama yenir mi yenir :)) Bu arada üzerinde fiyatı olmayanlara fiyat yazmıyorum. Malum her yerde farklı fiyat belirlenebiliyor.



Keloğlan kolalı sakız. Kervan adında bir Türk firması üretmiş. Kolalı jelibon seviyorsanız bunu da seversiniz. Benim gibi tadı geçtikçe sakız atanlardansanız bunda çok ideal bir seçim olur bu yöntem. Tadı gittikten sonra tadsız ve biraz da sert oluyor. Ama alır mısın? derseniz evet alırım. Sırf Türk firması diye bile alabilirim ama gayet güzel alınır. Çantama attığım sakızlar arasına girdi bile... Patlatmayı sevenler kola tadı gitmeden balon yapın ;))








Ülker Hobby'nin lezzetli çikolatasından sonra bu ürünü çok başarılı bulduğumu söyleyemem doğrusu... Hem içindeki çikolatalı fındık kreması hem de bisküvisi yetersiz kalmış bence... Tabi damak tadı meselesi...



Ülker'den mini metro lezzeti diyebilirim. Metro lezzetinden bir şey kaybetmeden küçülmüş. Büyük ve fazla kalorilisini almaktan korkuyorsanız tatlı krizlerinizde minik ama lezzetli bir tercih olabilir...



Vivident sakızları diğer markalara göre hep başarılı bulmuşumdur. Daha iyi ve daha uzun süreli aroma keyfini vivident ile alıyorum. Bu defa da jelimsi tabaka, minik partiküllerle lezzet patlaması ve yumuşak dokulu sakız keyfi üçünü bir araya getiren bu sakız favorim oldu desem sanırım yeterli olur. :)


Aburcuburlar benim hayatımda bir keyif olduğu için keşiflerimi paylaşmadan edemedim. :)) Denedikleriniz varsa fikirlerinizi benimle yorumlarınızda paylaşırsanız sevinirim...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder