23 Ekim 2015 Cuma

Kalem ruj sevenlere bir alternatif daha (betty boop lip color infinity)

Merhaba;
Malum chubby sticklere rağbet çok olunca hemen her marka benzer ürünler çıkarmaya başlamıştı. Bu Betty Boop markasının daha önce ojelerini görmüştüm ama rujlarını görünce bi denemek istedim. Stantta sanırım 7-8  çeşit rengi vardı. Ben iki tanesini seçtim.


Rujların balm özelliği olduğunu ve dudağı gayet güzel yumuşattığını söyleyebilirim. Ama kalıcılık konusunda chubby sticklerle yarışamaz. Renk verme durumu chubbylerden daha güçlü. Rujun kokusu benim için önemli ama bunlar ciddi kimyasal kokuyor. Diğer rujlarda kimyasal yok bunda var diyemem ama en azından bir esans ekleyip daha iyi hale getiriliyor. Bunlar tam olarak annelerimizin eskiden kullandığı kötü kokulu rujların kokusuna sahip. Çocukluğumu hatırlattı bana... Annemin rujların gizli gizli az sürmedim. Rujların ikisinin de sürümü çok rahat.



 Fotoğrafını gördüğünüz 10 numarası. Sadece numarası var isim belirtilmemiş. Tatlı bir kırmızısı var. Mercan kırmızısı hafif turunculuk barındıran bir kırmızı ama bariz bir turuncuya kayan kırmızı rengi asla değil. Renk ve duruş olarak beğendim ama maalesef tekrar söylemeliyim kokusu konusunda beğendim diyemem. 


10 numaranın dudakta duruşu.


Bu rengi seçerken çok beğenerek seçtim evet yine duruşu güzel ama bi de kokun güzel olsaydı ne mutlu edecektin beni dedim kendimce... Bunun numarası da 03. Fiyatları ise yanlış hatırlamıyorsam 10TL idi. Koku beni rahatsız etmez derseniz günlük kullanım için fiyatıyla da ideal olabilir. Koku dedim sürekli ama iğrenç bir koku değil aslında sadece beni rahatsız eden esansı olmayan standart ruj kokusu var sadece...



03 Numaranın dudakta duruşu.

1 yorum:

  1. Hello, I bought it before from Antalya, not I wanna buy another one (Red) currently I'm in Iran, how can I buy it again? I love it and I really want it!
    Thank you if you help me.
    Just let me know
    my Gmail:
    rafi61616161@gmail.com

    Thank you
    Rafizadeh

    YanıtlaSil