13 Ağustos 2013 Salı

MUCİZE SPREY...

Merhaba;

   Bu inanılmaz ama gerçek olayı sizinle paylaşmadan edemedim. Ürün bir çoğunuzu tahmin edebileceği gibi AVON'a ait bir ürün...Ürünün sırt ve çevresindeki sivilceler için etkili olduğu söyleniyordu ben de denemek istedim. Benim sırtımda olmasa da ailemde sırt, kol ve omuz çevresinde neredeyse çıban büyüklüğünde sivilcelerinden şikayetçi bireyimizin üzerinde test ettik. Sonuç beklemediğim hatta hayal bile edemeyeceğim derecede mükemmel...Sivilce izleri kalmadı, siyah noktaları ürünü uyguladıktan sonra kolayca sıkıp tekrar ürünü uyguladık onlar da pufff diye uçtu gitti. Hatta bu kadar etkili olduğunu görünce benimde kollarımın üst kısmında minik minik bazıları beyaz bazıları renksiz pütürcükler vardı onlara da sadece 3 kez uyguladım ve cildim pürüzsüzleşti çok mutluyum :))))
  Eğer sizin de bu tür şikayetleriniz varsa alın deneyin, denedikten sonra siz de benim gibi stok yapmak isteyeceksiniz. (EMİN OLUN :))
  Ürün 100ml fiyatı 13,80tl gibi bir fiyatı var hatta indirim yakalarsanız 6,5 tl'ye bile alabilirsiniz, etkili sert ilaç gibi bir kokusu var, sprey başlıklı, renksiz, yağlı yada benzeri bir doku veya his bırakmıyor, sivilceli bölgeye sık sür cinsinden :))

NOT: AVON kampanya 10-2013 kataloğunda sayfa: 91'de 3 numaralı ürün ve fiyatı: 6,40tl....

Benim deneyimlerim bunlar siz de denedikten sonra sonuçları benimle paylaşırsanız sevinirim...

XOXO :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder