22 Ekim 2015 Perşembe

Kadifemsi Doğal Bir Allık (Catrice Multi Matt Allık)

         Merhaba;
         "Catrice ürünleri nerede var?" diye soranları duyar gibiyim. Catrice marka ürünleri bir çok blogger arkadaşım yurtdışından getirterek test edip yazdı. Fakat ben Türkiye'de satılan ürünler hakkında yazmayı tercih ettiğim için bugüne dek yazmadım. Geçtiğimiz gün Roosmann'a gittiğimde Catrice standını görünce hemen dayanamayıp bir iki ürününü denemek için aldım.

        Allık alma alışkanlığı olan biri sayılmam ama bu allığın renklerini görünce dayanamadığımı itiraf etmeliyim. Renkler çok pastel ve şirin geldi ki gözüme almış bulundum :)) Benim aldığım renk; 010 Love,Rosie! Ürünün fiyatı 15TL. Ürünün kadifemsi bir dokusu var. Ama mat olduğundan mıdır bilmem tozutma dediğimiz sorunu az da olsa var. Mat oluşu doğallığını arttırıyor ama kalıcılığını bi tık azaltıyor olabilir. Pigmenti gayet iyi...

       Tüm renkleri karıştırdığınızda çok doğal bir etki veriyor. Resimde en altta kalan rengi mat aydınlıktan hoşlananlar aydınlatıcı olarak kullanabilir. En üstteki ve ikinci rengi ben bazen gözümün katlanma bölgesinde doğal bir efekt vermek için kullanabiliyorum.

       Doğal makyajlarınızda rahatlıkla kullanabileceğiniz kadefemsi bir allık. Özellikle beyaz tenlilerde çok çok doğal bir duruşu olacaktır. Ben beğendim.;))
 Not: Dikey görünen bileğimin tam üzerindeki renklerin karışmış halidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder