19 Kasım 2015 Perşembe

AŞIK OLDUĞUM FONDÖTEN ( M. Asam Magic Finish )

Merhaba;
Rimel keşiflerine devam edecekken dayanamadım, bu üründen mutlaka bahsetmeliyim dedim. M.Asam magic finish'i tesadüfen watsons'da elime öylesine denedim ve olanlar o anda oldu. Ürünü azıcık alıp elimin üzerine sürerken sürdüğüme dair bir his yokken sürdüğüm elime dokunmalara doyamadım çünkü kadife hissi demek az gelir, adeta ipek...

Ürün tek renk ve köpük formda. İlk bakıldığında tenime uygun değil diye düşünebilirsiniz ama ürün adı üstünde sihirli gibi teniniz ne renk olursa olsun uyum sağlıyor. (bir kaç kişide daha denedim) İlk sürdüğünüzde kapatmıyormuş gibi geliyor ama biraz bekleyince vücut ısısıyla (sanırım) harekete geçip cilt tonunuzu eşitleyip leke,kızarıklık gibi sorunları kamufle ediyor. Cildinizde çok doğal ve mat ama tam mat diyemem yağlı olmayan
canlı,sağlıklı görünen bir bitiş sağlıyor. Cildinizde fondöten olduğunu anlamayacaklarını garanti edebilirim. 

Gün içinde tazeleme yada pudra ile matlaştırma ihtiyacı duymuyorum. Hatta üzerine pudra geçme ihtiyacı da duymuyorum. Yağlı ciltlerin de kuru ciltlerin de kullanabileceği bir ürün. Ama çok kuru cildi olan veya cildi pul pul (deride kabuklanma) sorunu olanların altına bir baz yada nemlendirici kullanırlarsa çok daha iyi sonuç alabileceklerini söylemeliyim. 

Üründe şuan http://www.gratis.com.tr/ mağazalarında 26 Kasım 2015'e kadar devam eden kampanya kapsamında %30 indirim var. Satış fiyatı 88,50 TL indirimle 61,90 TL. Güzel indirimi kaçırmayın ben stokladım bile... :)) MAC face and body rafa kalktı bile :D

NOT: Ürünü bir an önce paylaşmak istediğim için fotoğrafları eklemedim ama en kısa zamanda ekleyeceğim. Sevgiler... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder