7 Şubat 2017 Salı

DENEBUNU.COM 1. KUTUM

     Merhaba;

     Denebunu internet sayfasına isteyen herkes ücretsiz üye olabiliyor ve yeni ürünleri ücretsiz deneyebiliyor. Sizden tek istenense sadece ürünleri deneyip yorum yapmanız.

     Üyeliğiniz için kişisel bilgilerinizi doldurduktan sonra kişisel detayları da doldurmanız onların tabiri ile profilinizi %100 tamamlamanız gerekli. Bu ne demek? Burada favorileriniz, çocuğunuz var mı, özel zevkleriniz gibi soruların yer aldığı anket tarzı soruları cevaplamanız yeterli. Amaç sizin profilinize uygun ürünleri göndermeleri...

     Fikir güzel sevdim. Bazı ürünler tam boy bazıları deneme boyu olabiliyor. Hem firmalar için hem de bizim gibi yenilikleri seven ve denemekten hoşlananlar için biçilmiş kaftan diyebiliriz. 

      Fakat bazı eksikler olduğunu düşünüyorum. İlk kutumu alabilmek için her gün günde iki kez sayfayı açmak zorunda kaldım. Sonunda yakalayıp ilk kutumu talep edebildim. Üye olanlara yine profiline göre her ay düzenli olarak gönderim yapsalar tabi yorumlarını tamamlayan kişiler bence daha iyi olur ama bir bildikleri vardır herhalde... :) Kutumda 3 adet deneme boyu ürün 3 adet de tam boy ürün geldi. Bu çok iyi... Ama iş yorumlamaya gelince yine ürünler hakkında anket soruları var o kadar... Bir iki cümle yazabileceğimiz alanlar olsa da yeterli değil çünkü orada da sorulan soruya yanıt vermek durumunda olduğunuz için yazacaklarınız sınırlı...

Bu güzel uygulamanın zamanla daha iyi hale geleceğine inanıyorum. Hem firmalar için hem bizler için düşünülmüş bu uygulamadan gerçekten ürün deneyip gerçek fikirlerini paylaşmak isteyenlerin faydalanmasını yürekten isterim. Umarım bu yazımın da buna bir katkısı olur...

Sevgiler... :)))

Günecelleme: nisan bitmek üzere ve ben hala ikinci kutuya nedense layık görülmedim. Size uygun ürün yok diyorlar çok ilginç :((


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder